Er gebeurt veel moois in onze samenleving. Sociale projecten die zorgen voor verbinding in wijken, nieuwe doorbraken in de zorg, succesvolle arbeidstrajecten waardoor mensen met een beperking (weer) aan de slag kunnen. En zo zijn er talloze onderwerpen met maatschappelijke waarde die het verdienen om vastgelegd te worden in een film. Zonder opsmuk, maar gewoon zoals het echte verhaal is.

Daarom schakelen overheden, zorginstellingen, welzijnsorganisaties, woningbouwcorporaties en bedrijven GGTV in. Deze organisaties willen informeren, inspireren, kennis delen. Over belangrijke onderwerpen waarmee ze bezig zijn. Om te laten zien wat hun werk oplevert. Ze kunnen ook een rapport schrijven, onderbouwd met cijfers en grafieken. Maar de ontwikkelingen letterlijk een gezicht geven is doeltreffender.

Onze films maken de waarde van een project direct zichtbaar. De mens centraal en het onderwerp van meerdere kanten belicht in bewegende beelden. Hoe impactvol wil je het hebben?

Kijk op onze referentie pagina voor meer reacties van klanten.

Wat levert het op?

Film is een krachtig medium waarmee je snel impact creëert. Dankzij een video is de waarde van een maatschappelijk project in een mum van tijd zichtbaar. Emotie laten zien, sfeer creëren: in een boek zijn er veel woorden voor nodig, in een film weinig beelden. Binnen dertig seconden kan de kijker geïnspireerd zijn – of niet.

Daarom is GGTV er. Wij beschikken over een breed repertoire aan vaardigheden om films, kort of lang, tot een succes te maken. Inhoudelijke videoproducties zijn het, met een heldere verhaallijn en een vlot verteltempo. Met die video’s kunnen onze opdrachtgevers de boer op. Ze belanden op websites, worden getoond op vakinhoudelijke bijeenkomsten en verspreid via sociale media. Dat is het voordeel van film als medium: het is overal en wanneer dan ook te consumeren.